Актуальність досвіду зумовлена тим, що до школи приходить не тільки нове покоління дітей, а й нове покоління батьків, які живуть у інформаційному, динамічному, емоційно напруженому середовищі. Вони, перш за
все, поінформовані, але разом з тим й дуже зайняті. Саме ці чинники змушують вносити корективи в
роботу класного керівника. Він повинен дбати не тільки про рівень вихованості учнів, міжособистісні стосунки в
класному колективі, а й організувати дієву співпрацю з батьками. Використання ІКТ в педагогічній роботі – це
один із способів самоствердження та самореалізації в освітньому середовищі.
Застосування ІКТ дозволяє максимально ефективно вирішувати повсякденні справи вчителя: готуватися до уроків, виховних годин, в оперативному режимі здійснювати моніторинг навчальної діяльності учнів.
Однак недостатньо розкриті можливості використання ІКТ у роботі з батьками. Адже одним з найважливіших соціальних інститутів виховання є сім'я. Тому необхідно обирати нові форми співпраці, спрямовані на формування загальних підходів до виховання, спільного вивчення особистості дитини, її психофізіологічних особливостей, вироблення близьких по суті вимог, організацію допомоги в навчанні, фізичному й духовному розвитку дитини. Залучення батьків до участі у виховному процесі в навчальному закладі допомагає створенню сприятливого клімату в сім'ї, психологічного та емоційного комфорту дитини в класі.
Застосування ІКТ дозволяє максимально ефективно вирішувати повсякденні справи вчителя: готуватися до уроків, виховних годин, в оперативному режимі здійснювати моніторинг навчальної діяльності учнів.
Однак недостатньо розкриті можливості використання ІКТ у роботі з батьками. Адже одним з найважливіших соціальних інститутів виховання є сім'я. Тому необхідно обирати нові форми співпраці, спрямовані на формування загальних підходів до виховання, спільного вивчення особистості дитини, її психофізіологічних особливостей, вироблення близьких по суті вимог, організацію допомоги в навчанні, фізичному й духовному розвитку дитини. Залучення батьків до участі у виховному процесі в навчальному закладі допомагає створенню сприятливого клімату в сім'ї, психологічного та емоційного комфорту дитини в класі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий